رویدادها آرشیو خبر ها
و حالا جیجی بوفون با انتخابش همه را غافلگیر می کند

و حالا جیجی بوفون با انتخابش همه را غافلگیر می کند

گفته میشود جان لوئیجی بوفون به زودی راه جدیدی را در دنیای ورزشی خود انتخاب خواهد کرد. گویی او دست از پوشیدن دستکش های دروازه بانی پس از سال های سال موفقیت و درخشش خواهد کشید و راه مربیگری و هدایت دختران و پسران عاشق فوتبال را برای تعلیم و تربیت ستاره های آینده دنیای فوتبال برخواهد گزید.

 

به نظر میرسد بوفون مدتی ست که در اندیشه تاسیس اکادمی خودش است و این بار این فکر و برنامه ها نتیجه داده و این موسسه در استانه افتتاح و شروع کار خودش قرار گرفته است، آکادمی ای با روش و شکل شمایل خاص بوفون که همراه دروه ها و روش های آموزشی خاص او بالا بودن شرایط کیفی و سطح بالای این کلاس ها نیز شدید مد نظر گرفته شده است.

 

جیجی در اظهار نظر کوتاهی در این خصوص گفت:

 

من همیشه به ارزش آموزش اعتقاد داشته و به این امر احترام زیادی قائل هستم. ما در اکادمی بوفون به اموزش دختران و پسران هشت تا شانزده ساله ای می پردازیم و در این دوره های تخصوصی مهارت های فنی انان را بالا برده و رویای انان را برای آینده فوتبال ارتقا می دهیم و البته برنامه های تمرینی شخصی و ویژه برای دوره دروازه بانی. ما امیدواریم که بتوانیم نخستین پروژه این اکادمی را در اوایل ماه ژوئن اغاز کنیم و ارزوی من این است که بتوانم از روزهای نخست پسران و دختران این دوره را ملاقات کنم، هر چند که اغاز رسمی به شرایط کووید بستگی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: